خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

انواع فنر لوله بازکنی

استفاده از فنر برای لوله بازکنی در تهران و کرج بیش از سه دهه قدمت دارد . 

فنر لوله بازکنی در دو مدل به بازار عرضه می شود : 

- فنر دستی لوله بازکنی 

- فنر منحصربه‌فرد دستگاه لوله بازکنی 


فنر لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکنی 

به کارگیری از دستگاه لوله بازکنی با فنر , روش تضمینی و همگانی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی هست , دستگاه لوله بازکنی با فنر مشتمل بر دوقسمت فنر و دستگاه نیروی محرکه ی الکتریکی است . لوله بازکنی کرج

دستگاه نیرو محرکه الکتریکی تامین کننده ی انرژی چرخش و ارتعاش فنر میباشد . 

کار لوله بازکنی به وسیله فنر انجام می شود و بایستی نیروی کافی برای ارتعاش و چرخش ان تامین شود تا همه گرفتگی را از در بین بردارد . 

فنر هایی که منحصر دستگاه لوله بازکنی با فنر ایجاد می شود خصوصیت های مخصوص به شخصی دارا‌هستند که فنر را از محصول فولاد می‌سازند تا فنر علاوه بر انعطاف پذیری بالا از مقاومت بالایی در قبال کشش و ارتعاش بوسیله دستگاه لوله بازکنی بافنر برخوردار باشد . 

فنر های دستگاه لوله بازکنی قادرند در لوله های طویل و آکنده از پیچ و تاب فارغ از اتلاف انرژی ارتعاش کنند . 

راز فنر هایی برای دستگاه لوله بازکنی با فنر به کارگیری میشوند که می‌توانند هرگونه گرفتگی را از در بین بردارند . 


انواع رایج سر فنر های دستگاه لوله بازکنی با فنر 

راز فنر چاقویی ( اختصاصی برش دادن و تکه تکه کردن الیاف و یا این که پارچ داخل لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی ) 

رمز فنر چاقویی توانا ( از مقاومت بالاتری نسبت به راز فنر چاقویی بر خوردار است ) 

راز فنر نیزه ای ( کاربرد برای فرو رفتن و شکستن اجسام دشوار و ماسه محکم شده ) 

راز فنر اسیدی ضد خوردگی ( کاربرد برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و دستشویی دربردارنده مواد جامد و مایع اسیدی ) 

راز فنر ریشه بر ( برای از برش دادن الیاف ریشه دار ) 

رمز فنر میله فنری ( دارنده دو رابط برای اتصال فنر ها ) 

رمز فنر الماسی ( دشوار ترین و سفت ترین رمز فنر دستگاه لوله بازکنی با فنر که بیشتر برای خرد کردن ثواب و تکه سنگ به کار میرود ) 

راز فنر ابزار گیر ( برای اتصال به ابزار و فنر های شکسته باطن لوله ) 

راز فنر کوزه ای ( از در بین بردن جرم و رسوب ) 

راز فنر برسی ( برای ازبین بردن رسوبات و چربی های باطن لوله فاضلاب و دستشویی ) 

اما این راز فنر ها گذشته از استعمال می بایست به وسیله لوله بازکن تایید شوند تا در واقع حتمی این رمز فنر ها را به کار گرفت . 

فنر را از باطن دستگاه لوله بازکنی عبور می دهند و هنگامی که دیگر به فشار دست در سمت جلو نرفت کلید راست گرد دستگاه لوله بازکنی با فنر را می زنند این کار سبب می شود فنر جلو خیس رفته و اختلال گرفتگی را حل نماید . 

پیش می اید که زمانی لوله بازکن با دست فنر را خارج می‌کشد فنر باطن لوله گیر نموده باشد درین مواقع تجربه لوله بازکن به کارش می اید و با پاره ای شکیبایی چنددفعه کلید دستگاه لوله بازکنی با فنر را چپ گرد و راستگرد می کندتا به راحتی ان را از لوله فاضلاب و دستشویی بیرون شود . 


فنر دستی لوله بازکنی 

همانگونه که میدانید فنر بجهت خواص و خصوصیت های بی نظیری که دارااست علاوه بر فنر های برای دستگاه لوله بازکنی با فنر ساخت میگردند فنر هایی منحصر رفع گرفتگی به طور دستی به بازار عرضه می‌شوند . 

لوله بازکنی با فنر دستی روشی مطلوب برای رفع گرفتگی های ضعیف لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی است , همینطور فنر لوله بازکنی دستی را می توان برای هل دادن و بیرون کردن شی ءها جامد داخل لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی هم استعمال کرد , لوله بازکنی با فنر دستی پرکاربردترین روش لوله بازکنی دستی است . 

روش لوله بازکنی با فنر جایگزینی مطلوب به جای استعمال از محلول ها و لوله بازکن های شیمیایی است تا افرادی که تلاش می نمایند که خودشان به رفع گرفتگی لوله فاضلاب و دستشویی بپردازند . 

دلایل اولویت و ارجعیت فنر لوله بازکنی دستی نسبت به مواد شیمایی رفع گرفتگی لوله فاضلاب و توالت : 


مقرون به صرفه تر 

فارغ از تولید کوچکترین اسیب و پوسیدگی باطن لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی 

محلول های شیمیایی با تولید برخورد باعث بیرون شدن بخارات سمی از باطن لوله فاضلاب می گردند 

فنر لوله بازکنی دستی از کالا فولاد و در زمان های متفاوت در بازار یافت می شود 

برای این‌که از فنر لوله بازکنی دستی به کارگیری نمائید بایستی نکات و مواقعی را مورد‌علاقه داشته باشید تا به مشکلاتی که به ان اشاره می‌کنیم مبتلا نشوید . 


روش کار لوله بازکنی با فنر دستی 

در مواقع گرفتگی ضعیف راز فنر را تا وصال به محل گرفتگی باطن لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی هل دهید و بعد از آن به وسیله گونه ان مبادرت به چرخاندن و ارتعاش فنر در باطن لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی فرمائید . 

در بعضی موردها میتوانید برای تسریع در مراحل رفع گرفتگی فنر را در داخل لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی هل و بعد از آن خارج بکشید . 

نکته ای که بایستی در روش لوله بازکنی با فنر دستی به ان دقت کرد این است که نباید در گرفتگی هایی که شدید می باشند از ان استعمال کرد به این دلیل‌که که‌این فعالیت سبب ساز می شود تا فنر در زانویی لوله ( بیشترین محل گرفتگی های فاضلاب و دستشویی ) و یا این که محل گرفتگی گیر نماید زیرا شما نمی توانید انرژی مساوی دستگاه لوله بازکنی بافنر وارد فرمائید تا فنر با چرخش معکوس درسمت خارج لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی کشیده شود . 

درصورتی که که از طریق لوله بازکنی با فنر دستی استعمال می‌کنید در صورتیکه فنر دستی داخل لوله فاضلاب و یا این که سرویس بهداشتی گیر کرد از کشیدن و هرگونه فعالیت بیهوده خویش داری کنید درچنین مواقعی متخصص ها خبره و کارشناس مجموعه کاری یاسان فوری در محل حاضر میشوند و فنر را از نصیب گونه بیرون کرده و به دستگاه لوله بازکنی با فنر وصل می نمایند , پاره ای که فنر ( دستی ) به وسیله دستگاه لوله بازکنی با فنر به عقب چرخانده شود از باطن لوله بیرون می شود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.