خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

چگونه گرفتگی توالت را همانند یک لوله کش رفع کنیم!؟









به بعضا از عوارض قرعه به اسم مردی افتاده که گرفتگی سرویس بهداشتی ها را بر طرف می نماید . به لحاظ اینجانب ما در معاش امروزه بایستی روش های کهن را کنار نهاده و با خلاقیت و پشتکاری دیگر نسبت به رفع مشکلاتمان مبادرت نماییم . با این وجود در حالی که خیلی از مردان مسئولیت هجوم سوارانشان را بر عهده میگیرند , فاقد یک طرح و برنامه می باشند که با استعمال از آن به گرفتگی دستشویی ها یورش کنند!  لوله بازکنی توالت فرنگی

برای امداد به ما که یاد بگیریم چطور به نحوی اثر گذار گرفتگی دستشویی را رفع کنیم , اینجانب ( رد ( را از ( ردوروتر ( فراخوانده و نظراتش را جویا شدم . این ها پیشنهاد های اویند : 

بازدارنده از مالامال شدن کاسه دستشویی گردید : در صورتی به لحاظ میرسد که آب احتمالا از کاسه سرویس بهداشتی سرریز شود , ( رد ( پیشنهاد می نماید که درپوش مخزن دستشویی را با حداکثر سرعتی که احتمالا بردارید و روزنه آبراه ( flapper ) دستشویی را ببندید . روزنه , آب را از مخزن رها کرده و وارد کاسه می نماید . در حالتی‌که شما نگرانید که فشار جریان آب شرایط خیر را برای سرکشی آن مهیا آورد , پیشین از کشیدن سیفون , درپوش بالای آن را بردارید . سپس شما می‌توانید یک دستتان را نزدیک روزنه آبراه ( flapper ) بگیرید در حالی که با دست دیگرتان آبریز ( flusher ) را فشار می دهید . در دقایقی که آب در حالا بالا داخل شدن است شما آمادگی دارید که سرکشی آن را فروبنشانید . 

یک تلمبه دستی عالی تهیه و تنظیم نمائید : با برطرف شدن آشفتگیتان , زمان آن رسیده که تلمبه دستیتان را بدست بگیرید . برای به کارگیری کارآمد از یک تلمبه دستی , نیاز است که در بین آن و فاضلاب شیوه کاسه دستشویی تا آنجا که احتمالا شکاف و منفذ قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد . تلمبه های دستی فنجانی - قیفی شایسته ترین تلمبه دستی هایی میباشند که میتوانند به‌این خواسته استعمال شوند . آنان تلمبه دستی هایی می باشند که زایده یا این که یک تکه مازاد دارند; افزوده شده به کف فنجان لاستیکی . 

تلمبه دستیتان را گرم نمائید : تلمبه دستی های شق و محکم به نیکی گونه های قابل انعطاف و انعطاف پذیر کار نمیکنند . تلمبه دستیتان را قبلی از به کارگیری تحت آب گرم بگذارید . این دستور لاستیک آن را قابل انعطاف می کند;امری که به شما یاری می نماید که به طور کامل فاضلاب خط مش کاسه دستشویی را فارغ از وجود شکاف و منفذ قابل رویت مابین آن و تلمبه دستی به طور کامل بپوشانید . 

بدرستی تلمبه بزنید : تلمبه دستی را به فاضلاب رویه کاسه دستشویی بچسبانید ;طوری که تماما شکاف آن را بپوشاند . ( رد ( می گوید که اکثر اوقات مردمان در هنگام تلمبه زنی صرفا به فشار زیر بردن تلمبه اعتنا دارا هستند . در حالی که عقب زدن آن نیز تماما دارای اهمیت است . یک سری ضربه عالی بالا و زیر به تلمبه وارد نمائید و آبریز ( flusher ) آب زیر فشار را گشوده نمائید . در‌صورتی‌که آب کاسه سرویس بهداشتی زلال شد , شما با موفقیت گرفتگی آن را بر طرف نموده اید . در حالتی که آب کاسه دستشویی مجدد استارت به بالا داخل شدن کرد , روزنه آبراه را ببندید تا آب وارد آن نشود . تلمبه زنی را تکرار فرمایید و توالی گشودن آبریز و تولید جریان آب پرفشار را تا رفع گرفتگی بدون نقص ادامه دهید . 

سر درگوشی لوله کش : آب داغ و منزه کننده ظرفشویی طولانی تر کنید . قبلی از این‌که استارت به تلمبه زنی نمائید , تعدادی فنجان آب داغ را به درون کاسه سرویس بهداشتی بریزید . پس از انجام این کار چندین دقیقه ای را در انتظار بمانید . در ریختن آهسته آن , گرما آغاز به مفتوح کردن موادی که ادله گرفتگی می باشند , می نماید . هنگامی این کار با تلمبه زنی همراه شود , رفع گرفتگی خیلی , خیلی راحت خیس خواهد بود . گرمای حاصل از آب داغ گهگاه تایم ها فارغ از تلمبه زنی گرفتگی را بر طرف می نماید و براین اساس به کار گیری از آن تاکتیک خیر و خوبی برای مواردی است که شما در منزل دوستتان میباشید و رغبت ندارید که با دستپاچگی و خجالت حاصل از درخواست تلمبه دستی مواجه گردید . 

همینطور منزه کننده خودرو ظرفشویی را بیشتر کرده و اذن دهید با آب داغ ادغام شود . صابون بخوبی می‌تواند به رفع گرفتگی ها امداد کند . 

برای گرفتگی های شدیدتر از دیلم استعمال فرمائید : در صورتیکه پمپ دستی کار نمی‌کند , ( رد ( می گوید که وقتش رسیده که گرفتگی را با دیلم برطرف نمائید . دیلم وسیله ای کابل مثل است که شما از روش شکاف سرویس بهداشتی به آن حرکتی مارپیچی می دهید;حرکتی که یاری می نماید تا گرفتگی برطرف شود . دیلم در اکثر وقت ها ابزار فروشی ها یافت می شود . 

برای به کارگیری از یک دیلم آن را از روش شکاف دستشویی به ذیل نبی و به آن حرکتی مارپیچی بدهید . این کار با چرخانیدن نوع ای که در دست گرفته اید آغاز میشود و تا توقف تکان دیلم ادامه می‌یابد . با توقف جنبش , شما به گرفتگی رسیده اید . دیلم یا این که گرفتگی را گشوده می نماید و یا این که به آن گیر می نماید . در شرایطی که شما شم می‌کنید که ادله گرفتگی به دیلم قلاب شده‌است , آن را خارج بکشید . هر آشغالی که به انتهای دیلم چسبیده بود را به دور بیندازید . به توالتتان یکسری تلمبه عالی بزنید تا سختی ها باقی‌مانده را نیز برطرف نماید . آب پرفشار!شزم!آب کاسه دستشویی زلال شده است! 

زمانی که لوله کش را صدا می زنید : زمان هایی موجود است که عملکرد شما افاقه نمی‌کند . چطور بدانید کی وقتش می شود که ماهر ها را به امداد بگیرید و از آنان بخواهید که با گرفتگی نزاع کنند؟ ( رد ( می گوید که در‌حالتی که هنگامی شما آب را با فشار گشوده می‌کنید , در دوش ها و سینک ها پس می‌زند , وقتش شده که یک لوله کش بیاورید . هنگامی شما آب را با فشار گشوده میکنید و آن در وضعیت های تعجب آور و غریب پس می زند , یعنی این‌که شما با گرفتگی خط با اهمیت روبرو شده اید . خیر تلمبه دستی و خیر دیلم دیگر به کارتان نخواهند آمد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.