خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

دستگاه لوله بازکنی چیست؟


برای شما نیز پیش آمده است که لوله فاضلاب منزلتان در گیر گرفتگی شده باشد و ناچار می باشید این اختلال را  بر طرف فرمائید . البته قطعاً با این سوال ها روبرو شده اید , برای رفع این گرفتگی لوله فاضلاب چیکار کنم؟ 

با چه ابزاری بایستی این ایراد را حل کنم ؟ برای بازکردن لوله فاضلاب می‌توانید از مایع لوله بازکن , اسید لوله بازکن , پودر لوله بازکن , فنر لوله بازکنی و دستگاه لوله بازکنی استعمال کرد . لوله بازکنی شبانه روزی مشهد

دستگاه لوله بازکنی 

قبلی از ساخته شدن دستگاه لوله بازکنی , اشخاص برای بازکردن لوله از فنر به همراه لوله دریل استعمال می کردند . بدین صورت که فنر را به راز دریل می بستد و مبادرت به مفتوح کردن لوله می کردند . نقص‌ این روش در‌این بود که دریل با سرعت میچرخید و فنر را به دیواره ها می کوبید و با ساخت دستگاه لوله بازکنی این 

اختلال حل شد . 

فواید دستگاه لوله بازکنی 

این دستگاه , شایسته ترین ابزار برای بازکردن لوله های گرفته شده فاضلاب است که کار با آن مضاعف بی آلایش است . ساختار این دستگاه از موتور و فنر است . موتور نیروی واجب برای کارکرد دستگاه را تامین می نماید و فنر را نیروی بازکننده لوله بازکن را برای حذف گرفتگی ها به کار گیری می نمایند . این دستگاه فواید فراوان متعددی دارااست که به مطرح ترین آن ها اشاره می‌کنیم : 

کوجک و قابل حمل بودن 

استعمال از برق شهری 

بازکردن گرفتگی های دشوار 

رمز فنر های گوناگون 

فنر بلند برای لوله های طولانی 

محیط عده کننده فنر 

سرعت فعالیت در بازکردن گرفتگی 

مطلوب برای موسسه ها لوله بازکن 

روش کار با دستگاه لوله بازکن چگونه است؟ 

برای استارت به کار با دستگاه لوله بازکن , ابتدا آن را به برق وصل نمایید , آن گاه رمز فنر متبوع را به رمز فنر دستگاه لوله بازکن وصل میکنیم و آن گاه فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محیط اختصاصی فنر که روی دستگاه لوله بازکن قرار گرفته است بیرون میکنیم و وارد لوله فاضلابب که مبتلا گرفتگی شده‌است وارد میکنیم , آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی را درون لوله فاضلاب وارد میکنیم که راز فنر دستگاه لوله بازکنی استارت به تکان نماید . درحال حاضر فنر لوله بازکن گرفتگی های داخل لوله را گشوده می نماید . 

صرفا کاری که اضطراری است انجام دهید این است که با اعتنا ادب , فنر دستگاه لوله بازکن را به باطن لوله فاضلاب فشار دهید . علت این کار این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود و تمام گرفتگی آن را از میان ببرید . همینطور می توان از کلید چپ گرد و راست گرد دستگاه به کار گیری کرد . پس از گشوده شدن لوله به وسیله دستگاه بایستی فنر دستگاه را از باطن لوله بیرون کرده و در محل منحصربه‌فرد روی دستگاه لوله بازکنجمع کرد . بعد از بیرون شدن فنر از لوله فاضلاب می بایست کمی آب باطن لوله ریخته شود تا مواد زاید باطن به درون چاه ساماندهی شوند و مجدد منجر تولید گرفتگی نشود 

دلیل پرشدن و گرفتگی چاه فاضلاب چیست؟ 

مالامال شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب بخشی از مسائلی است که احتمالا در هر زمان و هر ساختمانی واقعه بیفتد . لبریز شدن چاه , بسته به عامل ها متعدد , در زمانهای مختلفی رخداد می افتد . به عنوان مثال در چاه هایی که در بخش های کوهستانی شهر باشند ( سنگی باشند ) دارنده کشش آب کمتری می باشند و همین فرمان منجر لبریز شدن پیاپی چاه در یک‌سری سال می شود البته چاه هایی که دارنده کشش بالایی می‌باشند و از متاع شنی , احتمالا بعداز 20 یا این که 25 سال لبریز شوند . 

البته معمولا چاه ها از متاع خاک معمولی می‌باشند . در هر حال برای این که چاه ساختمان کشش بیشتری داشته و آب بیشتری را در خاک نفوذ دهد بایستی بعد از تخلیه کردن چاه , استارت به لایروبی چاه فاضلاب کنیم تا لایه های دیواره های چاه کنده شده و آب راحت خیس به زمین نفوذ نماید برخی اوقات وجود گونه های مختلفی از مواد مانند موی , مواد پلاستیکی , چربی های مضاعف و غیره , منجر ساخت لایه ای مقاوم به آب می شود که‌این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی شبکه فاضلاب را می پوشاند و فیض ی آن دوری از نفوذ آب در چاه هست . 

همین مسئله سبب ساز زود راز ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می شود به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب دستشویی و گرفتگی سرویس بهداشتی , گشوده نشدن سرویس بهداشتی , وجود حشره ها موزی مانند سوسک در ساختمان و … . اسم موفقیت در زمین های غیر ماسه ای , عدم کشش و مکش آب در خاک به‌وجود میاید که به دلیل کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری , مامان چاه در وقتی معلوم لبریز می شود . در زمین های شنی , خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است . 

دلایل پر شدن چاه 

بیشتر مواقع خط مش آب ظرفشویی یا این که توالت به مرور گرفته می شود و آب به خیر و خوبی تکان نمی‌کند , این گونه های معمولا در منازل سابق ساز بیشتر به دیده می‌خورد هر از گهگاه بایستی با سیفون تلمبه زدن یا این که ازمواد گشوده کننده لوله نظیر چانته یا این که اسید به کار گیری نمایید تا رویکرد آب گشوده شود . 

ولی انواع اینجاست که استعمال از این مواد به خودی خویش سبب دردسر می شود . زیرا اسید و چانته سبب از در میان رفتن لوله ها می شود معمولی ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین منش به کار گیری از لوله گشوده کن ها نظیر دستگاه فنر زنی صنعتی می‌باشد لوله کش ها از این وسیله توسعه یافته برای مفتوح کردن لوله استعمال می نمایند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید . 

دلیل گرفتگی لوله ها 

برهان گرفتگی لوله ها توده شدن موی در درون لوله و باطن سیفون و جرم به چنگ آوردن لوله هاست که بازدارنده عبور آب می شود . معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضلاب و سیفون ها معمولا در ساختمان های سابق که اکثر اوقات از محصول چدن هستن , و خیر پلاستیک , جراحت میرسانند و سبب ساز پوسیدگی و رخنه‌ شدن لوله ها می توان به یاد داشته باشید برای گشودن لوله ها حتما به

بازسازی مجدد  نمایش سورس دانلود سورس کپی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.