خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

حفاری , خاکبرداری و حمل خاک و نخاله

نشست هم فکری معاونت سرویس ها شهری شهرداری اردبیل با مسئولان کارها شهری نواحی و بخش ها شهرداری با انگیزه ساخت هماهنگی جهت اجرای برنامه های ویژه استقبال از فصل بهار برگزار شد . حمل نخاله در شمال تهران

به نقل از مقر آگهی شهرداری اردبیل , نائب رئیس سرویس ها شهری شهر‌دار اردبیل درین نشست از آغاز طرح استقبال از فصل بهار از صبح روز سه‌شنبه 20 اسفند به عنوان ( منزل تکانی شهری ( , خبر اعطا کرد و ذکر کرد : هم زمان با اجرای این طرح نسبت به تطهیر محل ورود های شهر و زمین های بایر بنا شده در محدوده شهر از نخاله و آشغال مبادرت خواهد شد . 

خلیل احمدیان انگیزه از اجرای این طرح را هماهنگی , ملازمت و همراهی وترغیب عموم شهروندان به خواسته مراقبت تمیز کاری شهر و تطهیر محیط شهری در شروع سال جدید تیتر کرد و اظهار‌کرد : انجام اقداماتی در تراز شهر به مراد پاکیزه سازی‌ , زیباسازی‌ , ایمن سازی‌ , تلطیف روحیه شهروندان و ساخت بستر مطلوب جهت استقبال از مدعوین نوروزی در آستانه سال جدید از سایر اهدف اجرای طرح منزل تکانی شهری میباشد . 

او همینطور شرکت کردن و همیاری نزدیک شهروندان در حین اجرای این طرح را فراوان حیاتی و تأثیرگذار خواند و افزود : به صورت نمونه شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه مورد ها تخلف در زمینه‌ی تخلیه نخاله و آشغال از سمت رانندگان خودروهای حمل نخاله در جای جای ای از شهر ; می‌توانند با برقراری تماس تلفنی با سامانه 137 شهرداری و اعلام خصوصیات و شماره پلاک خودروی مذکور , کارمندان شهرداری اردبیل و اجرائیات را در رسیدگی خوب تر بدین بحران کمک رسانند . 

مسئولان کارها شهری نواحی و بخش ها شهرداری اردبیل هم به‌دنبال این نشست ضمن ابلاغ نقطه ایده ها و پیشنهادات خویش در مسئله چگونگی تنظیف معابر و برداشت آشغال , درباره با اجرای برنامه های پیش گویی شده در طرح ( منزل تکانی شهری ( شهرداری اردبیل ویژه استقبال از فصل بهار اعلام آمادگی کردند . 

شهروندان مشهد مقدس هرگونه حفاری , خاکبرداری و حمل خاک و نخاله را به شهرداری اطلاع دهند 

مسئول ستاد ساماندهی ضایعات ساختمانی اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری شهر مشهد اعلام کرد : مالکان و شهروندان مشهدی پیشین از هرگونه حفاری , خاکبرداری , تخریب و حمل خاک و نخاله مراتب را به طور کتبی به این ستاد اطلاع دهند . 

“ سیدناصر سجادی ” در گفتگویی افزود : براساس ضابطه مدیریت پسماندها جهت تعیین تکلیف و دفن تمام ضایعات حاصل از حفاری ها و تخریب ها واجب است شهروندان مراتب را گزارش دهند . 

وی تاکید کرد : در غیر این صورت با خلاف کاران براساس قانون ها مبادرت می شود و هرگونه خسارتی که بوجود آید متوجه متولیان ذی‌ربط خواهد بود . 

مسئول ستاد ساماندهی ضایعات ساختمانی اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری شهر مشهد مقدس بیان کرد : متاسفانه برخی مالکان و صاحبان بناها ضایعات ساختمانی را در معابر عمومی تخلیه می نمایند این درحالی است که تخلیه خاک و نخاله در معابر عمومی ممنوع است . 

وی ادامه بخشید : براساس ماده 688 ضابطه مجازات اسلامی و ضابطه مدیریت پسماندها با خلافکاران و آ لوده کنندگان محیط زیست شهری برخورد می شود . 

سجادی اظهار‌کرد : به مراد جلوگیری از آلوده و کثیف شدن محیط زیست شهری 330 ظرف توده آوری خاک و نخاله ( جعبه ) در معابر اصلی شهر مشهد مقدس بومی شده‌است . 

گزارشی از ستاد گردآوری خاک و نخاله شهرداری شاندیز در سال93 

در سال 93 آن‌گاه گرفتن مجوز از شورای اسلامی شهر و نرخ‌گذاری هزینه برداشت و حمل خاک و نخاله و عقد قرارداد با کمپانی خدماتی شهرداری همچون سالیان پیشین ستاد توده اوری خاک و نخاله خویش را فعال نمود که‌این ستاد با سود گیری از بازرسان شهری از وجود خاک و نخاله در مرحله شهر باخبر شده و سریعا مبادرت به توده اوری انها می نمود همینطور طی تماس همشهریان و اطلاع از وجود نخاله با اعزام مجموعه عده اوری , خاک و نخاله را گردآوری و به محل دفن منتقل نموده و با دقت به اعلام مخارج عده اوری خاک و نخاله به وسیله شورای شهر که باید از مالکان اخذ شود و برای کاهش بروکراسی اداری در شهرداری فرایند اخذ وجه بوسیله کمپانی خدماتی و در محل انجام می پذیرد و در امر خاک و نخاله هایی که صاحبان آن‌ها معین نمی‌باشد و احتمال شیوع بیماری های متفاوت میباشد شهرداری هم مبادرت به توده اوری انها می‌نماید و زیرا این برداشت برای کمپانی خدماتی هزینه هایی داراست شهرداری این هزینه را به کمپانی پرداخت می‌نماید . 

درپی امار مرتبط با میزان برداشت خاک و نخاله از مرحله شهر در سال 93 را ارائه مینماییم . 

تعداد کل خدمت های حمل شده 1389 خدمت با مجموع وزن 8 . 344 . 000 کیلوگرم 

تعداد کل خدمت هایی که صاحبان انها معلوم نبوده 1058 خدمت 6 . 348 . 000 کیلوگرم 

مبتنی بر مصوبه شماره 1696 مورخه 23/9/92 شورای اسلامی شهر هزینه حمل هر جعبه خاک و نخاله درصورتی که که خویش مالکان مبادرت لبریز نمودن جعبه کنند 200 . 000 ریال می‌باشد و در‌صورتی‌که که اینکار به وسیله دست اندرکاران کمپانی خدماتی انجام پذیرد برای حمل هر جعبه 250 . 000 ریال اخذ میشود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.