خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

عملیات پاکسازی و گردآوری نخاله های ساختمانی در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد - شهر دار شهرکرد از آغاز عملیات پاک سازی و گردآوری نخاله های ساختمانی در نقاط متفاوت این شهر خبر اعطا کرد . 

به نقل از خبرگزاری مهر به گزارش ارتباط ها همگانی شهرداری شهرکرد , نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به تخلیه غیر مجاز ضایعات و نخاله های ساختمانی در معابر و کناره شهر , اظهار داشت : بیشتراز ۵۰ هزار بدن نخاله ساختمانی که به طور غیر مجاز تخلیه گردیده اند در حالا گردآوری است . 

او اظهار‌کرد : طبق ماده ۱۶ ضابطه مدیر پسماند , تخلیه و ریختن هرگونه آشغال ونخاله های ساختمانی از سمت خلاف کاران در لبه , نزدیک شهرها و در بخشها مشخص و معلوم نشده شهرداری جرم بوده و با خلافکاران برخورد قضایی می شود . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

شهر دار شهرکرد ذکر کرد : شهروندان از ریختن هرگونه ضایعات و نخاله های ساختمانی در معابر و اطراف شهر دوری نمایند . 

پرهیز از تخلفات ساختمانی به وسیله پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر 

بوشهر - پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر برای دوری از ساخت و ساز غیرمجاز و تولید نظم در کارها ساختمانی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد رسمی می نماید . 

به نقل از خبرگزاری مهر به گزارش رابطه ها همگانی شهرداری بندر بوشهر , نخاله و مصالح ساختمانی دپو شده در محل عبور عابر پیاده و جوی آب خیابان یادگار امام به وسیله پلیس شهربان بعد از صادر شدن اخطاریه به صاحب و مالک با همیاری شهرداری حیطه یک گردآوری شد . 

همینطور به‌دنبال شکایات مردمی مبتنی بر دپو مصالح و نخاله‌های ساختمانی در محل عبور عابر پیاده خیابان پردیس راستگو , خیابان عاشوری کوچه بهارستان ۱۷ , خیابان هلالی و دیگر گذرها , هم به وسیله پلیس شهربان جمع‌آوری شد . 

گفتنی است دو تا از املاک بنا شده در کوچه حاج نجف و کوچه ابوشهر مبادرت به بستن نورگیر و اضافه‌کردن پایین سازه کرده بودند که مامورین پلیس شهربان شهرداری بوشهر پس صادر شدن اخطاریه‌های رسمی به مالکان مبادرت به بازکردن قالب‌های سقف ساختمان کردند . 

به نقل از خبرگزاری مهر , شهرداری بندر بوشهر از شهروندان درخواست می کند قبلی از هرگونه ساخت و ساز از جمله دیوارکشی , گودبرداری و . . . به شهرداری‌های بخشها مراجعه نمایند . 

جانمایی گود نو دفن نخاله ساختمانی 

گردهمایی کارگروه مدیر پسماند شهرستان قدس روز قبل در محل محل کار معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان قدس و با حضور اعضاء تشکیل شد . 

به نقل از خبرگزاری مهر به گزارش وب سایت آگهی محیط زیست استان تهران ( سامات ) , حسین بیگلری مدیر سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان قدس در لبه این گردهمایی اظهار کرد : با اعتنا بوجود دو گود نخاله جهت گردآوری و دفن نخاله های ساختمانی غرب استان تهران درین شهرستان و مالامال شدن گودهای مذکور , جانمایی گود نو به وسیله بخشداری مرکزی در محل مطلوب بعد از دریافت موافقت از دستگاههای ذیربط از مصوبات اصلی این نشست بود . 

او بابیان این که گزینش محل دفن پسماندها یکی فرآیند اساسی در رئیس پسماندهای جامد شهری است افزود : با اعتنا به اثرات مخرب محیط زیستی , اقتصادی و اکولوژیکی این محل ها , گزینش محل دفن چه بسا برای نخاله های ساختمانی می بایست با توجه و طی یک مراحل علمی صورت گیرد . 

بیگلری اظهار داشت : تخلیه غیر مجاز نخاله های ساختمانی در تراز این شهرستان با دقت به حالت قرار گیری شهرستان و وجود مسیرهای مواصلاتی از خلل ها زیست محیطی این ناحیه هست و در صورت عدم مبادرت بموقع جهت جانمایی و گزینش گود نو مشکل‌ها زیست محیطی در ناحیه ارتقا خواهد یافت . 

او با اشاره به این‌که این سازمان مسئله تخلیه نخاله های ساختمانی را در حق تقدم های کاری خویش داراست تصریح کرد : طبق ماده ۲۰ ضابطه رئیس پسماند , وسایل تخلیه کننده نخاله‌ها و زباله‌های ساختمانی در مرکز ها غیر مجاز , به یک تا ۱۰ هفته توقیف محکوم می گردند . 

مدیر سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان قدس تصریح کرد : شهرداری‌ها نقش مهمی در دوری از حمل آشغال های ساختمانی و ریختن آن در مرکزها غیرمجاز دارا‌هستند و می‌توانند در‌این جنبش همراه خیر با سازمان حفاظت محیط زیست باشند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.