خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

رفع بوی بد فاضلاب ساختمان

از میان بردن بوی بد فاضلاب نشر داده شده در فضای منزل که ناشی از نشت گاز سمی و گاز فاضلاب به باطن منزل است شیوه هایی داراست که در‌پی این مقاله برایتان خوا‌هیم بیان کرد . رفع بوی بد فاضلاب

استدلال بوی بد فاضلاب در منزل چیست؟ 

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا این که گاز فاضلاب به درون خانه است . این عطر میتواند مستمر باشد و یا این که تنها در زمانهای مختلفی به مشام رسد . میتواند مضاعف غلیظ باشد و یا این که بوی رقیقی داشته باشد . 

همان طور که شما نیز شم نموده اید این عطر میتواند بویی مشابه بوی تخم مرغ گندیده یا این که ماهی یا این که جنازه گندیده داشته باشد . می‌تواند در آشپزخانه , سرویس بهداشتی , گرمابه و یا این که هرجای دیگر از ساختمان به مشام رسد . 

به چه شکل بوی بد فاضلاب در منزل را از میان ببریم؟ 

خط مش اولیه : 

یک چهارم تا یک دوم واحد اندازه گیری جوش شیرین را در فاضلاب بریزید . یک دوم واحد اندازه گیری سرکه سپید نیز به آن بیفزایید . آنرا در فاضلاب بریزید و در فاضلاب را بپوشانید . 

منش دوم : 

یک کیلو آهک را با ۱۰ لیتر آب ادغام کرده پس از چندین ساعت آن را جنبش داده و از صافی بگذرانید و صاف کرده آن را خیر برای مدتی کوتاه برای مدتی دراز در توالت تخلیه فرمایید . 

منش سوم : 

مخلوط نمک و جوش شیرین , محلول دوچندان قدرتمند و از بین‌برنده بوی بد فاضلاب است . یک جام نمک و یک جام جوش‌شیرین را به همراه یک کتری آب‌جوش به درون چاه فاضلاب بریزید تا از خارج زدن بوی نامطلوب آن دوری نمائید . 

آیا از بوی بد فاضلاب سرویس بهداشتی , خزینه , آشپزخانه و بقیه نقاط ساختمان خسته شده اید؟ 

راه‌حل عمل نزد ماست . رفع بوی بد و زننده خدمت های بهداشتی , خزینه و آشپزخانه به طور ۱۰۰ % تضمینی و در طول کمتر از یک ساعت و با هزینه ای دوچندان قلیل فارغ از فساد تنها با یک تماس با راءس ما برای مدام از شر بوی بد و گازهای سمی و زیان آور که سالم شما شهروندان عزیز را تهدید می نماید خلاص گردید . 

اثرها زیان آور گاز های فاضلاب و بوی بد فاضلاب بر تندستی آدم : 

گاز سولفید هیدروژن یا این که گازهای فاضلاب موادی مضاعف سمی می باشند که از تجزیه مواد درون چاه فاضلاب ساخت می گردند . گازهای فاضلابی اثرات مزمن و گسترده‌ای دارااست . در غلظت‌های خیلی زیر , این گاز منجر راز درد , خواب آلودگی , بی حالی , موقعیت تهوع , استفراغ , تحریک چشم‌ها و سیستم تنفسی می گردد . 

در غلظت فراتر چشم‌ها در اثر تماس با این گاز قرمز‌رنگ , ملتهب و دردناک شده و به نوروفروغ دارای اهمیت می گردند . اثرات مزمن بوی بد فاضلاب بر روی سیستم تنفسی مشتمل بر سرفه , درد در بینی و گلو و درد هنگام تنفس میباشد . 

بوی بد فاضلاب , تن درستی کودک ها را بیشتر تهدید می نماید 

چنانچه تماس با این گاز ادامه پیدا نماید , فرد احتمال دارد مبتلا مسمومیت مزمن گردد . در این صورت علاوه بر تحریک چشم‌ها و ریه‌ها , شاید کاهش ضربان قلب , خستگی , بی‌خوابی , مشکلات گوارشی و عرق سرد نیز در اثر مواجهه به سرعت به‌وجود آید . 

غلظت های بالا حتما منجر مرگ خواهد شد که بیشتر برای کارگران ساختمانی که به مراد تعمیر چاه وارد آن می گردند واقعه می افتد . 

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا این که گاز فاضلاب به باطن خانه است . این رایحه می‌تواند همیشگی باشد و یا این که صرفا در زمانهای مختلفی به مشام رسد . میتواند دوچندان غلیظ باشد و یا این که بوی رقیقی داشته باشد . میتواند بویی مشابه بوی تخم مرغ گندیده یا این که ماهی یا این که جنازه گندیده داشته باشد . قادر است در آشپزخانه , دستشویی , گرمابه و یا این که هرجای دیگر از ساختمان به مشام رسد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.