خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

راهنمای خرید انواع کولر گازی

کولر گازی در اشکال کولر گازی پرتابل یا این که قابل حمل , کولر گازی ایستاده , اسپلیت یا این که کولر گازی دو تکه , کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا این که یک تکه موجود است . سرویسکار کولر گازی در مشهد

کولر گازی کولری است که با تبدیل گاز به مایع و بعد مایع به گاز ساخت سوز و سرما کرده یا این که به عبارت دیگر گرمای هوا را می‌گیرد . این کولرها در اشکال مختلفی اعم از کولرهای یک تکه یا این که پنجره‌ای , کولرهای دو تکه ( اسپلیت ) , کولرهای پرتابل ( قابل حمل ) , کولرهای ایستاده و کولرهای توکار وجود دارا هستند . به صورت کلی کولر گازی اسم مصطلح برای همگی دستگاههایی است که دربرگیرنده چرخه سرمایش مبنی بر تراکم و انبساط گاز است . این دستگاه ها , سیستم های تهویه مطبوع ( Air Conditioner ) نامیده می‌شوند . 

بعضا خصوصیت های کولر گازی 

تکنولوژی اینورتر : می توان خاطرنشان کرد یک کدام از مهم‌ترین و پرطرفدارترین تکنولوژی های نو مدرن در کولر گازی است . این تکنولوژی منجر نگه داشتن دما در شرایط مناسب فارغ از نیاز به روشن خاموش شدن های پشت سر هم کمپرسور شده و در صورتیکه گفته می شود میزان مصرف انرژی را تا 60 % کمتر کرده که صرفه جویی اکثری را به همراه می‌آورد . 

گشوده و مسدود شدن خودکار روزنه های کولر : هوا را در جهات متعدد به گردش در می‌آورند . 

ریموت در اختیار گرفتن : جهت در دست گرفتن کارکرد کولر از خط مش بدور 

سیستم : turbo درحالت توربو درحین سرمایش ( و یا این که گرمایش ) کمپرسور برای برهه زمانی 30 دقیقه فارغ از دقت به دمای محیط کارخواهد کرد . بعداز برهه زمانی 30 دقیقه دستگاه از موقعیت توربو بیرون شده و به موقعیت نرمال برمیگردد . دراین وضعیت بیشترین پرتاب باد بوسیله رشته صورت می پذیرد . این امکان به مراد ساخت تسریع در خنک شدن محیط دلخواه شما در کولر گازی در حیث گرفته شده‌است . 

سیستم خواب راحت : ( good sleep ) این سیستم با در اختیار گرفتن ظریف دما و تهیه و تنظیم خودکار رطوبت , خوابی آهسته را برای شما به ارمغان می‌آورد . همینطور در مقایسه با موقعیت خنک کنندگی معمولی , در مصرف انرژی کولر هم صرفه جویی می‌نماید . 

نمایشگر ویژه دیجیتال : برای نمایش دادن دمای محیط 

سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی : ( energy saving ) با به کار گیری از این سیستم , بعداز وصال به دمای دلخواه , کولر با به کارگیری از اینورتر هوشمند در موقعیت با صرفه ی اقتصادی عمل می نماید و از روشن – خاموش شدن های تر و تمیز و بی راندمان دستگاه دوری می شود . براین اساس در مصرف انرژی صرفه جوئی متعددی می شود . 

حافظ کمپرسور : درمقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسان برق از کمپرسور کولر حفظ می کند . 

فیلترهای تصفیه هوای چندگانه : از تکثیر ذرات حساسیت زا و گرد و غبار در محیط دوری کرده و هوایی منزه را تولید میکند . 

سیستم یون میکروپلاسما : ویروس ها و باکتری های مو جود در هوا را می زداید . 

غربال PURE : غربال پیور در کولر گازی منجر می شود تا گرد و غبار جانور در هوا به صورت قابل توجهی غربال شده و باد خروجی از کولر تماما تمیز باشد . 

سیستم تأخیر آغاز به عمل : می‌توانید آن را تهیه فرمائید تا کولر در طول خاصی روشن شده و آغاز به فعالیت کند . 

لامپ هشدار نظافت کردن غربال : هنگامی که غربال کولر نیاز به نظافت کردن داشته باشد , شما‌را مطلع ایجاد میکند . 

سیستم شرایط آهسته : ( quiet mode ) جهت حداکثر کاهش صدای کولر به عمل می‌رود . 

سیستم نانوسیلور : این سیستم هم با استعمال از یون های نقره به از دربین رفتن میکروبها وانواع باکتری های جانور درهوا امداد کرده و در سود علاوه بر داشتن محیطی خنک و مناسب , فضایی عاری از باکتری و تماما سلامت را ساخت می‌نماید . 

کمپرسور : utr plus کمپرسوری مضاعف قوی که میتواند چه بسا گرمایی دشوار را در کوتاه ترین زمان به هوایی سرد و مطبوع تبدیل کند . وجود این کمپرسورها مخصوصا برای بخشها گرمسیر مضاعف با فایده است . 

بادزن خود کار : بادزن خود کار در کولر به عبارتی سیستم رشته فارغ از به کارگیری از کمپرسور است و برای مواردی است که شما سرمای متعددی نیاز ندارید . 

کاهش مصرف برق کولر گازی 

از آن جا که کولرهای گازی به سه جور کولرهای مطلوب برای بخش ها گرمسیر , معتدل و سردسیر تقسیم می گردند , موقع خرید , کولر را متناسب با آب و هوای محل معاش خویش گزینش کنید . 

درانتخاب گونه و توان کولر گازی , بعدها اتاق شما دوچندان دارای اهمیت است . گهگاه شما برای یک اتاق کوچک کولر گازی با اقتدار بالایی خریداری می‌کنید و سپس بدون چاره میباشید که مدام آن را در شرایط کم قرار دهید و یا این که از شدت سرمایش اذیت گردید . در آن هنگام هزینه گزافی را بابت هدر رفتن انرژی بر خویش اجبار می‌نمایید . 

درزگیری مطلوب اطراف کولر , قرار نداشتن در معرض تابیدن بدون واسطه خورشید , قرار تصاحب کردن در مسیر جریان باد , در حیث به چنگ آوردن فضای کافی در پشت کولر برای گردش هوا , خدمت به موقع , منزه نمودن فیلترهای هوا , کندانسور و رادیاتور و مجهز بودن دستگاه به سیستم اینورتر , کلیه تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی دارا‌هستند . 

استعمال از چراغ های کم مصرف در محیط بدلیل تشعشع حرارتی کمتر این لامپها میزان مصرف برق کولرهای گازی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد . 

کلیه کولرهای گازی دارنده مرتبه تهیه دما ( ترموستات ) میباشند . لذا با دقت به اینکه شایسته ترین سکو برودت خانه در تابستان فی مابین 20 تا 25 سکو سانتی گراد است , باید از سرد کردن بیش تر از حد محل سکونت دوری کرد . 

به کار گیری بی مورد و یا این که هم‌زمان از وسایل خانگی گرمازا نظیر اجاق‌گاز , سماور , چراغ حرفه ای و . . . سبب ساز ارتقا توشه گرمایی محیط می شود , که این فرمان زمان کار کولر گازی را جهت وصال به برودت مناسب , ارتقاء داده و در فیض سبب ساز به مصرف بیشتراز مقدار انرژی الکتریکی در کولر گازی می شود . بدین ترتیب کارهایی نظیرپخت و پز , اتوکشی و . . . را در ساعاتی انجام دهید که گرمای هوا کمتر است . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.