خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

ویژگی‌های یک کول گازی خوب چیست؟

فصل‌تابستان هنوز نیامده هوا را گرم و خیلی از خانواده‌ها را به‌دنبال خرید کولرگازی راهی بازارها نموده است , البته کولرگازی عالی چه ویژگی‌های دارااست . 
به نقل از خبر نگار اقتصادی جوان , با فرا وصال هوای گرم و معمولا غبارآلود فصل تابستان که نیز آلوده و کثیف و نیز در بعضا از مواد همراه با ریزگرد است , استعمال از کولر گازی بیشتراز پیش در خانه‌ها رونق می گیرد . نصاب کولر گازی تهران
در حالتی‌که قصد کرده‌اید کولر گازی بخرید , اندکی درنگ و تأمل بر نکات پی‌آمده راهنمایتان خواهد شد : 
حین بررسی برای خرید کولر گازی , کاتالوگ آن را از فروشنده بخواهید و در آن دنبال شاخص‌های موسوم به ضریب ای . ای . آر , کلاس و سکو انرژی بگردید . 
عملکرد کمپرسور کولرهای گازی به فضایی دارای ارتباط است که قرار است خنک شود . هنگام خرید این ملاک حساس را در حیث بگیرید . 
برای خنک کردن اتاقی با مساحت 35متر , کولری با گنجایش 9000 مطلوب است . به همین ترتیب برای مساحت‌های 40 , 50 , 65 , 90 و 115 متر به ترتیب کولرهایی با گنجایش 10000 , 12000 , 14000 , 18000 و 24000 . 
کمپرسور کولرهای گازی بسته به میزان تحمل حرارت , مصرف برق , توان مصرفی و خروجی اندازه سروصدایی که دارا‌هستند , سه نوعند : پیستونی , اسکرول و روتاری ( یا این که موشکی ) . 
در صورتیکه محل نصب کولر قسمتی از بخشها گرم است , کولری بخرید که کمپرسور اسکرول داشته باشد و در شرایطی که در منطقه‌ای با آب و هوای معتدل معاش می‌کنید , کمپرسورهای روتاری هم جوابگوی برودت مورد نیازتان خواهد بود . قبلی از خرید مشخص و معلوم کنید مصرفتان خانگی است یا این که اداری . 
حین بررسی برای خرید کولر گازی , کاتالوگ آن را از فروشنده بخواهید و در آن دنبال شاخص‌های موسوم به ضریب ای . ای . آر , کلاس و سکو انرژی بگردید . 
با دقت به موقعیت اقلیمی محل نصب کولر , هر چه شاخص‌ها فراتر باشد , کارایی کولر خوب تر خواهد بود . بعدها کولر و محل نصب آن را از پیش در حیث بگیرید . بعضا از اشکال کولرهای گازی , همراه با متعلقات جانبی‌ است . 
مقدار , محل نصب و تعبیه این متعلقات فرنگی را که به بخش داخلی وصل می‌گردد , بایستی گذشته از خرید در حیث داشته باشید تا به مشکل برنخورید . اعتنا کنید میزان برق مصرفی کولر Aباشد . 
کم شدن هزینه قبض برق به میزان گرانی نخستین می‌ارزد . حتما از طرز ارائه گارانتی و مقبولیت سرویس ها بعداز فروش آن مطمئن گردید . 
نصب , فعال سازی , خدمت و . . . ارزان نیست و می بایست بدانید کدام محدوده سرویس ها آن را سوای درخواست هزینه انجام می دهند . توجه کنید مورخ استارت ضمانت‌نامه از مورخ فعال‌سازی باشد . 
از وابستگی سرویس ها گارانتی بر تک‌تک اسباب نظیر کنترل از خط مش به دور , پنل‌ها و . . . مطمئن گردید . بخصوص اعتنا کنید که کمپرسور فارغ از هیچ قید و شرطی تحت‌گارانتی باشد . 
توجه کنید پیکربندی ترموستات درجات متنوعی داشته باشد تا با دقت به میزان گرما یا این که میزان سرمایی که دوست دارید , برودت حتمی را تهیه و تنظیم کنید ( مطبوع‌ترین خنکی , یه خرده در بین 19 تا 24 سانتی‌گراد است ) . 
با احتمال فساد ریموت , اعتنا کنید که روشن و خاموش کردن یا این که تهیه درجات از روش خویش دستگاه نیز ممکن باشد . هم اکنون دکمه روشن کولر را از روی ریموت یا این که خویش دستگاه فشار دهید و حالش را ببرید! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.