خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

هشدار فرمان دار کرج به پیمانکاران متخلف

کرج - قیم معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج , به پیمانکاران خلاف‌کار برای تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی در بیرون از مرکزها دفع و پردازش پسماندهای عمرانی هشدار اعطا کرد . حمل نخاله تهران

به نقل از خبر نگار مهر , علی قنبر هنگامی صبح روز شنبه در کارگروه هدایت پسماند شهرستان کرج , ضمن تاکید بر ضرورت هدایت نخاله های ساختمانی بیان کرد : طبق ضابطه رئیس پسماند کسانی که در مکان‌های ممنوع , نخاله تخلیه میکنند خلاف کار محسوب شده و طبق ضابطه با آنان برخورد می گردد . 

او درپی ابراز تاسف کرد : بعضا از خودروهای حمل ضایعات و نخاله های ساختمانی پسماندهای عمرانی و ساختمانی را در کناره کمربندی‌ها , معابر کم رفت و آمد و در جوار پل‌ها و ذیل گذرهای شهری تخلیه می نمایند به همین بهانه و برای تقابل با این بی رسمی , گشت‌های اداره رئیس پسماند شهرداری با هماهنگی ماموران نیروی انتظامی خلافکاران را به مراجع قضایی معرفی نمایند . 

هنگامی خاطرنشان کرد : بر پایه ی ماده ۲۰ ضابطه مدیر پسماندها , خودروهای تخلیه‌کننده در اماکن غیرمجاز علاوه بر مجازات‌های ذکر شده در ضابطه , به یک تا ۱۰ هفته توقیف محکوم میشوند . 

او همینطور در اختیار گرفتن رفت و آمد کامیون های حمل نخاله و تجهیز آنان به GPS را از راهکارهای موءثر برای تحلیل بر قضیه پسماند های عمرانی و ساختمانی تیتر کرد . 

قیم فرمانداری شهرستان کرج بعضی مشکلات مرتبط با دپو و دفن آشغال درین شهرستان اشاره نمود و افزود : در همگی حوزه های پسماند از جمله شهری , طبابت و صنعتی و ویژه , دارنده مشکلاتی هستیم . 

او از مدیران عضو کارگروه سوق‌دهی پسماند خواست تا برای دستیابی به شهری منزه و ارتقاء رضایت شهروندان , خدمتگزاری دارای تعهد بوده و پیگیری مصوبات جلسات کارگروه را در موعد مقرر خویش انجام دهند . 

وقتی اظهار‌کرد : برای داشتن شهری تندرست و پیشرفته , بایستی اقدامات فرهنگی صورت بپذیرد و حفاظت از محیط زیست در شهروندان نهادینه شود تا شاهد کاهش هدر رفت سرمایه های ملی و تخریب محیط زیست باشیم . 

جهت دهی رفت وآمد خودروهای سنگین وزن در اصفهان نیازمند زیرساخت است 

اصفهان – مدیر پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد : کمبود کمربندی در حوالی شهر اصفهان موجب رفت وآمد خودروهای سنگین وزن در شهر اصفهان شده‌است و برای سوق‌دهی این فرمان نیازمند ساخت زیرساخت‌ها هستیم . 

به نقل از خبر نگار مهر , سرهنگ رضا رضایی ظهر روز شنبه با حضور در یکصد و پنجاه و یکمین گرد هم آیی علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بابیان این که در شهر اصفهان برای سوق دهی رفت وآمد خودروهای سنگین وزن نیازمند فعال سازی پایین ساخت هستیم , اظهار داشت : بایستی دقت داشته باشیم که در محورهای جنوب , شمال , شرق و غرب اصفهان زیرساخت‌های ضروری برای عدم رفت و آمد این خودروها در خیابان‌های شهر نیست و از این رو این خودروها بدون چاره به عبور در شهر می باشند . 

او بابیان این‌که اکنون کمربندی موردنیاز برای رفت و آمد خودروهای سنگین وزن در حوالی شهر اصفهان نیست , تصریح کرد : می بایست دقت داشته باشیم که برای مثال هر روز در ناحیه غرب اصفهان روزمره ۱۵ هزار خودروی سنگین وزن رفت و آمد دارا‌هستند و می بایست هر چه سریعتر در شهر اصفهان برای سوق دهی این فرمان چاره‌ای اندیشید . 

مدیر پلیس راهور استان اصفهان درپی بابیان این‌که کامیون‌های جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی هم در تراز شهر اختلال آفرین است , بیشتر کرد : این مشکلات مخصوصا در شب ها نمود بیشتری داراست . 

او به‌دنبال به همکاری‌های عالی شهرداری و نیروی انتظامی برای فراگیری فرهنگ و تمدن ترافیک اشاره نمود و افزود : ولی بایستی دقت داشته باشیم که‌این دو ارگان مسئول فراگیری شهروندان نیستند و می بایست دیگر سازمان های هم در این مورد به عرصه بیایند . 

کاهش چشمگیر سرعت در بزرگراه‌های اصفهان با نصب دوربین‌های در اختیار گرفتن سرعت 

سرهنگ رضایی با اشاره به تاثیر نصب دوربین‌های در دست گرفتن ترافیک در بزرگراه‌های شهر اصفهان هم اظهار‌کرد : با نصب این دوربین‌ها سرعت خودروها با میانگین ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت به ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت کاهش یافت . 

او در پی با اشاره به کاهش ۱۰ هزار مورد تصادفات در سرزمین طی ۱۰ سال پیشین هم اظهار کرد : ما تصادفات سرزمین را از ۲۷ هزار مورد در سال ۸۴ به ۱۷ هزار مورد در سال ۹۴ کاهش دادیم اما این هنوز مناسب نیست . 

مدیر پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد : ترکیه با حالت شبیه ما در ۱۰ سال پیشین ۲۷ هزار مورد تصادف را به پایین پنج هزار مورد کسر کرده است و مبتنی بر بررسی‌های انجام شده فراگیری ما یحتاج به شهروندان عامل با اهمیت کاهش تصادفات است و می بایست در مرزو بوم به‌این مورد بیشتر دقت شود . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.