خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

پیشرفت ۹۰ درصدی درخت کاری حاشیه بزرگ راه خلیج فارس

 نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری تهران از ترقی ۹۰ درصدی درخت کاری لبه بزرگراه خلیج عجم حدفاصل فرودگاه امام ( ره ) تا بزرگ راه آزادگان خبر اعطا کرد و اعلام‌کرد : این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید . 
به نقل از خبرگزاری مهر , مجتبی یزدانی با اعلام این مقاله اعلام کرد : کل مسیر درخت کاری لبه بزرگ راه خلیج عجم حد فاصل فرودگاه امام ( ره ) تا بزرگ راه آزادگان ( عرصه مجاهدت ) ۳۰ کیلومتر است که به دو نصیب تقسیم می شود . از فرودگاه امام خمینی تا عوارضی به ارتفاع ۲۰ کیلومتر و از عوارضی تا بزرگ راه آزادگان ( عرصه مجاهدت ) به طول۱۰ کیلومتر است . حمل نخاله در شرق تهران
یزدانی به‌دنبال تصریح کرد : در لبه مسیر رفت عوارضی به فرودگاه به جهت رعایت اطراف بزرگ راه و وجود خط متروی فرودگاه فضای کاشت وجود نداشته , البته نخاله برداری , تسطیح و پاک سازی از ضایعات در کل مسیر کناره انجام یافته شده‌است . همینطور در انتهای مسیر , نرسیده به راستگرد به فرودگاه میدان ای قابلیت و امکان کاشت داشته و می توان حدود ۲ . ۰۰۰ اصله درخت غرس نمود که‌این مبادرت در فرمان فعالیت قرار گرفته است . 
او به کناره مسیر رجوع و برگشت , فرودگاه به عوارضی اشاره نمود و اعلام‌کرد : در زمان مسیر ( ۲۰ کیلومتر ) , حدود ۱۶ کیلومتر آن همه عملیات فراهم سازی میدان مشتمل بر نخاله برداری , علف زنی و تسطیح و حدود ۱۵ کیلومتر از آن به تعداد ۱۶۰۰۰ گودال هم گودال زنی صورت گرفته شده‌است و تعداد ۱۱۵۰۰ اصله درخت هم غرس شده‌است . 
یزدانی به دنبال با اشاره به‌این اینکه مسیر عوارضی تا بزرگ راه آزادگان ۱۰ کیلومتر می‌باشد , ذکر کرد : کل ارتفاع مسیر با محاسبه رفت و رجوع ۲۰ کیلومتر میباشد و کاملا ( عملیات به زراعی و واکاری ۲۵۰۰ اصله درخت ) بوسیله شهرداری حوزه‌ ۱۹ صورت گرفته شده‌است . 
نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری تهران در پی اعلام کرد : پروژه درخت کاری کناره بزرگراه خلیج عجم حد فاصل فرودگاه امام ( ره ) تا بزرگ راه آزادگان ( عرصه مجاهدت ) تا به امروز ۹۰ درصد ترقی داشته است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت به پایان خواهد رسید . 
به گفته یزدانی آب پاشی درختان غرس شده در حین این مسیرها آب پاشی پایین فشار است . 
مهیا سازی مصلی امام خمینی ( ره ) برای برگزاری نمایشگاه 
شهر‌دار حیطه ۷ از اجرای اقدامات گسترده این ناحیه به خواسته فراهم سازی مصلی امام خمینی ( ره ) برای برگزاری نمایشگاه کتاب خبر اعطا کرد . 
به نقل از خبرگزاری مهر , سمیه حاجوی با اعلام این مقاله افزود : تمیز کاری محوطه داخلی مصلی و جمع‌آوری نخاله و ضایعات به طور روزمره و پاک سازی اعم از اقدامات این ناحیه در مصلی امام خمینی ( ره ) است . 
او با اعلام این‌ مقاله که وانت‌های جمع‌آوری پسماند کم آب - صفحه و برنامه کودک در محل نمایشگاه بومی خواهند شد , تصریح کرد : کارگران سرویس ها شهری ناحیه برای شست و رفت تیم , در بخش‌های گوناگون نمایشگاه حضور خواهند داشت . 
به گفته شهر‌دار حوزه‌ ۷ شستشو رده ویژه میهمان های فرنگی , معابر , المان ها و نرده های ترافیکی , رنگ‌آمیزی و شستشوی المانها و جداول , لایروبی کانالها و مسیلها , تخلیه مخازن , حفر چاه به مراد گردآوری آب های سطحی و رسیدگی به فضای سبز از سایر فعالیت‌هایی است که شهرداری حوزه‌ در امر عمل قرار داده است . 
او در پایان یادآور شد : هماهنگ شدن با اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت استقرار اتوبوس و آژانس به خواسته نقل وانتقال مسافران به میادین کلیدی شهر , بهسازی و نوسازی تابلوهای معابر اطراف مصلی امام خمینی ( ره ) , لکه گیری آسفالت , خط کشی معابر کلیدی از سایر کار هایی است که بوسیله این حوزه‌ اجرا خواهد شد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.