خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

انواع سیستم تخلیه دستشویی خارجی

دستشویی خارجی ها هریک از یک گونه سیستم تخلیه به کار گیری می نمایند که دارنده مزایا و معایب گوناگونی هستند . این سیستم ها هر یک دارنده خصوصیت های منحصربه‌فرد به شخصی می‌باشند . از انجایی که خلل هدر رفت آب سرویس بهداشتی خارجی در چالش آب دوچندان اصلی است پس تعیین یک دستشویی خارجی و تعیین یک سیستم تخلیه ی مطلوب به صرفه جویی در مصرف آب یاری خواهد نمود .  لوله بازکن

سیستم تخلیه ریزشی یا این که Wash Down Flushing System : 

درین سیستم تخلیه , آب از باطن مخزن به حاشیه های درونی کاسه دستشویی خارجی روانه می شود و بعد از آن از رخنه‌ هایی که که باطن کاسه دستشویی خارجی درنظرگرفته شده گردیده اند , به سوی تحت ریزش پیدا می نمایند و فعالیت شستشو از بالا و از کناره های خارجی در سمت ذیل انجام می شود . عیب این سیستم تخلیه در آنست که حجم آب مصرفی آن نسبتا بالا هست . 

سیستم تخلیه گردابی یا این که Vortex Flushing System : 

درین سیستم تخلیه آب از باطن مخزن دستشویی خارجی به باطن بدنه نشیمنگاه جهت دهی و از آنجا وارد کاسه خارجی می شود و با فعالیت چرخش که به طور گردابی می‌باشد کار تخلیه انجام می شود . حجم آب مصرفی و زمان تخلیه در سیستم گردابی از سیستم ریزشی بیشتر هست البته میزان صدا تولید شده در هنگام تخلیه از سیستم ریزشی کمتر است . 

سیستم تخلیه واترجت یا این که Water Jet Flushing System : 

این سیستم تخلیه از جدیدترین سیستم های تخلیه است که از طریق شوتینگ به کارگیری می نماید . درین سیستم علاوه بر دارا بودن ترک های سیستم ریزشی , آب از روش کانالی به شوتینگی که در عمق کاسه قرار داده شده‌است , جهت دهی می شود و آن‌گاه کار تخلیه با فشار انجام می شود . به عبارت دیگر این سیستم از سیستم تخلیه ریزشی برای شستشوی کاسه سرویس بهداشتی خارجی و از سیستم شوتینگ یا این که پرتاب برای تخلیه بدون نقص دستشویی خارجی استعمال می نماید . حجم آب مصرفی و زمان مایحتاج برای تخلیه درین سیستم کمتر از نوع های قبل است . علاوه بر اینها صدای کم در هنگام تخلیه از مزیت های دیگر این مدل سیستم است . سیستم های شوتینگ دار معمولا از مکانیزم تخلیه دو روزگار به کار گیری می نمایند . 

سیستم تخلیه توربوجتTurbo Jet Flushing System : 

این سیستم تخلیه هم همانند سیستم تخلیه واترجت از مکانیزم شوتینگ یا این که پرتاب منفعت می‌گیرد . تفاوت سیستم تخلیه توربوجت با سیستم تخلیه واترجت در مکانیزیم شستشوی کاسه دستشویی خارجی میباشد . همانگونه که گفتیم در سیستم واترجت شستشوی کاسه دستشویی خارجی همانند سیستم ریزشی انجام می شود اما در سیستم توربوجت علاوه بر سیستم شوتینگی که در کف سرویس بهداشتی خارجی درنظرگرفته شده شده‌است بر بالای کاسه هم دو سیستم شوتینگ دیگر قرار داده شده‌است که منجر می شود فعالیت تخلیه در دوران زمان کمتر و با مصرف آب کمتر در مقایسه با دیگر دسته ها صورت بپذیرد . 

آکس تخلیه : 

نکته دیگری که در هنگام گزینش سرویس بهداشتی خارجی بایستی به آن دقت کرد , آکس تخلیه یا این که آکس سرویس بهداشتی خارجی میباشد . به مسافت دیواری که نصیب پشت خارجی به آن قرار می‌گیرد تا راس لوله فاضلاب , آکس تخلیه گفته می شود . در هنگام خرید دستشویی خارجی می بایست این میزان را مورد علاقه داشته باشید . فرض فرمایید که محل متبوع شما برای نصب دستشویی خارجی 28 سانتیمتر باشد , در اینصورت شما سرویس بهداشتی خارجی هایی را میتوانید گزینش فرمایید که آکس تخلیه آن ها از کمتر از 28 سانتیمتر باشند . 

سیستم فلاش : 

سیستم فلاش دستشویی خارجی بیان‌کننده میزان حجم تخلیه آب میباشد . دستشویی خارجی هایی که مجهز به سیستم فلاش دو زمان می‌باشند در واقع قوی خواهند بود که در هنگام تخلیه آب , حجم آب تخلیه شده را به دو صورت کم حجم و لبریز حجم تخلیه نمایند . 

بیده یا این که خویش شور : 

دستشویی خارجی هایی که دارنده سیستم خویش شور یا این که بیده می‌باشند باطن کاسه آن ها شیر آبی رنگ جهت شستشو قرار داده شده‌است . برخی از گونه های دستشویی خارجی مو جود در بازار دارنده دو دسته بیده دار و فارغ از بیده میباشند که در هنگام خرید بایستی بدین این قضیه اعتنا داشته باشید . 

ادله صدای لوله های فاضلاب و از فی مابین بردن آن 

آلودگی صوتی یکی‌از مشکلات بیشتر انسان شده‌است . مطلقا , آلودگی صوتی به میزان وجود میکروب در هوا آزاردهنده نیست اما خواب ما‌را بر نیز می‌زند , موجب ارتقا استرس می شود , خلوت ما‌را خدشه‌دار می‌نماید و بطور کلی سبب ساز زیر وارد شدن کیفیت معاش میشود . 

در تمام ساختمان‌ها , بخصوص ساختمان‌های بلند , یکی‌از منابع ایجاد صوت , سیستم‌های انتقال آب و فاضلاب است . به عوارض زیادی جریان آب و یا این که فاضلاب در سیستم ساخت آلودگی صوتی می‌نمایند . برای رفع این آلودگی صوتی ابتدا می بایست لوله ها را مورد بازدید قرار بخشید و با راهکارهای ذیل تا حد ممکن از ساخت صدا پرهیز کرد تا در سطح آن گاه با عایق کاری صوتی لوله‌ها , از انتقال صوت به محیط ممانعت به فعالیت آید . 

راهکارهای اجرایی پرهیز از ساخت صدا 

۱ - رفع شل بودن بست‌های نگه‌دارنده لوله : 

بست‌های دیرین لوله‌های آب بعد از مدتی شل می گردند و نیاز به بده بستان و سفت شدن دارا‌هستند . لوله‌ها معمولا به وسیله‌ی بست‌های فلزی به دیوار سفت میگردند . در صورتی این بست‌ها شل می باشند , آنها‌را بده بستان فرمایید یا این که در صورتی‌که لوله‌ها به راحتی جنبش می‌خورند , تعداد بست‌ها را ارتقا دهید . فاصله‌ی مطلوب نصب بست برای لوله‎های افقی ۲ تا ۲٫۵ متر و برای لوله‌های عمودی ۲٫۵ تا ۳ متر است . 

۲ - بدور لوله , یک لایه‌ی پلاستیکی بپیچانید و حیطه پیچیده شده را به وسیله‌ی یک بست , سفت فرمایید . 

برای این عمل میتوانید از فوم‌های عایقکاری لوله به کارگیری نمایید و اگر که به آن دسترسی ندارید می توانید از یک شلنگ پلاستیکی استعمال نمائید . این فعالیت را برای هر ۱٫۲ متر از ارتفاع لوله انجام دهید . 

۳ - پرهیز از راز و صدای ناشی از محبوس بودن هوا داخل لوله‌ها : 

فلکه‌ی حیاتی آب منزل را ببندید . آن‌گاه تمام آب داخل لوله های منزل را با مفتوح کردن شیرها تخلیه فرمائید . پس از این تراز تمام شیر‌های آب را ببندید و فلکه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.