خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

آموزش استفاده از محلول لوله بازکنی

رفع گرفتگی لوله ی آشپزخانه آن نیز در طول دارای اهمیت فراوان اهمیت دارااست . از این رو , روی آوردن به سریعترین روش بازکردن گرفتگی لوله میتواند نقص‌ شما حل کند . گرفتگی لوله ی آشپزخانه و لبریز شدن سینک ظرفشویی باعث نشتی آب فاضلاب شده و دردسر های متعددی را درپی خواهد داشت . لوله بازکن

یکی کارهایی که اشخاص درین مواقع به آن روی می‌آورند استعمال از محلول های لوله بازکنی می‌باشد . 

ولی روش به کارگیری از محلول لوله بازکنی خویش هم یک معضل می‌باشد و شیوه ی به کارگیری از این محلول ها میتواند بر روی سود ی فعالیت لوله بازکنی تاثیرگذار باشد . درپی شما‌را با طریق ی درست استعمال از محلول لوله بازکن آشنا خوا هیم نمود . 

سطح ی اولیه : 

قبلی از آنکه از محلول لوله بازکنی برای گشودن گرفتگی سینک ظرف شویی استعمال خوبتر از با استعمال از یک تلمبه ی دستی مجرای لوله را از ذراتی که در آن گیر کرده اند تطهیر کنند . چون محلول های لوله بازکن احتمال دارد آنقدر توانمند نباشند که بتوانند تمام ذرات را حل کرده و از لوله ی آشپزخانه دفع نمایند . از این رو خوبتر است قبلی از آنکه از محلول لوله بازکنی استعمال نمائید کمی آب جوش در سینک ظرف شویی ریخته و با تلمبه ی دستی آغاز به تلمبه زدن فرمایید . آب داغ سبب ساز حل شدن چربی ها رسوب کرده در جداره ی دیوار خواهد شد . به کارگیری از تلمبه ی دستی در اکثری از موردها ایراد گرفتگی لوله ی شما‌را حل خواهد نمود . ولی در صورتی‌که نقص‌ شما با امداد تلمبه ی دستی برطرف نشد می‌توانید از محلول لوله بازکنی به کارگیری فرمائید . 

تراز ی دوم : 

محلول مایع را باطن مجرای فاضلاب بریزید , براساس دستورالعملی که در بر روی ظرف مایع درج شده شده‌است کار نمائید . بعداز آنکه محلول رابه باطن لوله ریختید اندکی طاقت کرده و آب را برروی آن بریزید . زمان هنگامی که محلول نیاز دارااست تا در لوله باقی بماند بر روی ظرف آن درج شده شده‌است . 

نکته ی کلیدی و حساس دراین سطح این است که بعضا اشخاص تصور می نمایند هر چه میزان باقی ماندن محلول لوله بازکنی در لوله بیشتر باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود . البته این عمل نادرست خواهد بود , چون منجر پوسیدگی لوله خواهد شد . 

به کارگیری از ماسک را در هنگام استعمال از محلول های لوله بازکن امری کلیدی و اضطراری است . 

سطح ی چهارم : 

در‌این تراز به احتمال دوچندان خلل گرفتگی لوله ی آشپزخانه حل شده‌است . ولی درصورتی که هنوز نیز لوله ی شما گرفته است خوب تر است دیگر به سراغ لوله بازکن ها ی شیمیایی نروید و فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله به کارگیری فرمائید . 

شناخت بی نقص با گونه های لوله های فاضلاب و کاربرد آنان 

لوله‌هایی که در سیستم آبرسانی و فاضلاب مورد استعمال قرار می گیرد از نگاه از نگاه متاع , کاربرد و روش اتصالات با یکدیگر تفاوت داشته و هریک هم در کاربردهای مختلفی مورد به کارگیری قرار می‌گیرد . 

به صورت کلی گونه های لوله های فاضلاب دربرگیرنده موردها پایین است : 

لوله های آهنی گالوانیزه 

لوله های چندنی 

لوله های فولادی گالوانیزه , 

لوله‌های پلاستیکی پی او سی 

لوله‌های پلاستیکی 

لوله‌های پلاستیک ABS 

لوله‌های پلاستیک PP 

لوله‌های پلاستیکی CPVC 

لوله‌های پلاستیکی PB 

چرا می بایست در محصول لوله ی فاضلاب توجه نمود؟ 

هرکدام از این لوله های جهت کاربردی متعدد در سیستم لوله کشی فاضلاب بکار می‌رود . برای نصب لوله های فاضلاب , نصب لوله های آشپزخانه , لوله کشی گرمابه , لوله کشی سرویس بهداشتی می بایست طبق گونه فاضلاب کالا لوله ی فاضلاب را گزینش نمود . در گزینش لوله ی فاضلاب بایستی به صدق توجه نمود و لوله ی مطلوب با فاضلاب خروجی تعیین کرد . چون در غیر این صورت لوله بعد از زمان کوتاهی عملکرد خویش را از دست میدهد و نیاز به سرویس ها تعمیرات لوله پیدا خواهد کرد . 

شناخت با گونه های لوله های فاضلاب و کاربرد آن‌ها به شما در گزینش یک لوله ی متناسب با گونه فاضلاب خروجی یاری خواهد نمود . 

لوله های pvc در لوله کشی فاضلاب : 

راحتی فعالیت با لوله های پی او سی , وزن سبک , نصب سهل و راحت در نقاط متعدد خانه و مقاومت بالا در قبال مواد شیمیایی سبب ساز شده که از این لوله در کاربردهای گوناگون استعمال کنند . ولی در حالتی‌که فاضلاب مورد به کار گیری گرم است خوب تر است که‌این لوله را در سیستم لوله کشی فاضلاب به کارگیری نکنید . 

لوله های فولادی گالوانیزه : 

در صورتیکه جور اضلاب اسباب بهداشتی میباشد می بایست از این جور لوله برای سیستم لوله کشی فاضلاب به کار گیری کرد . کاربرد دیگر این لوله در تهویه است . لوله ی مطلوب برای تهویه لوله ی فولادی گالوانیزه میباشد . . این لوله مقاومت خیر در قبال اسیدها دارااست ولی مقاومت آن نسبت به لوله های آهنی کمتر است . مقاومت لوله های گالوانیزه در قبال اسید صحیح نظیر لوله های چدنی است . 

لوله‌های آهنی گالوانیزه : 

اسم دیگر لوله های آهنی گالوانیزه لوله ی با درز می‌باشد . تفاوت این لوله با دیگر لوله های آهنی این است که بوسیله پیچ به یکدیگر متصل شده و نباید هنگام اتصال از جوشکاری برای اینکار به کار گیری کرد . لوله های آهنی گالوانیزه به دو صورت سبک و میانگین ساخت میگردند 

لوله‌های چدنی : 

اسم دیگر لوله های چدنی لوله‌های بوشن دار و فارغ از بوشن می‌باشد . 

لوله‌های چدنی که در سیستم لوله کشی فاضلاب به فعالیت میرود : 

سرتوپی ( یک سرتوپی – دو سرتوپی ) 

دو راز تخت 

فرآورده این لوله‌ها از چدن ریخته گری است و بر حسب دسته کاربرد آنان گونه های و میزان آلیاژ , صورت و ارتفاع لوله , جور اتصالات آن‌ها با نیز مختلف هستندو اکثر اوقات در سیستم لوله کشی فاضلاب به کارگیری می گردند . لوله‌های چدنی که در سیستم لوله کشی فاضلاب به عمل می رود : الف ) سرتوپی ( یک سرتوپی – دو سرتوپی ) ب ) دو رمز تخت 

نکته : لوله‌های چدنی با سرتوپی و سرتخت به ترتیب لوله‌های بوشن دار و سوای بوشن هم نامیده می شوند . 

کاربرد لوله های چدنی : 

در جایی که می‌خواهید هزینه ی نصب لوله ی فاضلاب را کاهش دهید خوب تر است از لوله های چدنی برای سیستم لوله کشی خویش به کارگیری فرمائید . چون ارزش لوله های چدنی از لوله های آهنی کمتر می‌باشد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.