خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

ترکیدگی لوله با دستگاه مشخص می شود

لوله های فاضلاب یا این که لوله های آب احتمالا به دلیل فرسودگی و با اشکالات در سیستم لوله کشی در گیر نشتی شوند . تشخیص ظریف محل پارگی لوله به امداد دستگاه های پیدایش و مجهز انجام خواهد شد و بعد فرآیند تعمیر لوله برای خودداری از نشتی آب انجام میگیرد . در شرایطی که سیستم لوله کشی فاضلاب تماما فرسوده باشد احتمال دارد به زودی در محلی دیگر با ایراد نشتی آب روبه گردید که در این حالت می‌توانید با بده بستان لوله کشی ساختمان از این ایراد دوری نمائید . 

مشکلاتی که نشتی لوله آب یا این که فاضلاب در‌پی داراست : 

ایران با معضل بی آبی روبه رو است از این رو در سالهای آتی بایستی دور از شوخی خیس با مشکلات نشتی آب رویارویی کرد تا از هدر رفتن آب خودداری شود . یکی‌از از سایر از مشکلاتی که هدر رفت آب در خانه پیرو داراست نم زدن به دیواره ها است که در انتها احتمالا فساد دیوار و یا این که جزو ساختمان و نشت زمین در اثر پارگی لوله را به همراه داشته باشد که منجر پیدایش زیان خواهد شد . از طرفی دیگر در صورت پارگی لوله ی آب شما ناچار به پرداخت هزینه ی بالا جهت قبض آب خواهید شد . از این رو تدابیری جهت پیشگیری از پارگی لوله انجام گرفته است که‌این این‌راه راه‌حل ها را پیرو بررسی می‌کنیم :  نشت یابی لوله

خودداری از پارگی لوله : 

امروزه در سیستم لوله کشی فاضلاب از محل تکیه دادن برای پرهیز از پارگی لوله به کار گیری می نمایند . برای اجرای محل تکیه دادن در سیستم لوله کشی بسته به جنسی که در لوله کشی استعمال می نمایند روش ی نصب محل تکیه دادن هم متعدد خواهد بود . استعمال از سیستم این اطمینان را به شما میدهد که لوله های فاضلاب شما هیچگاه مبتلا پارگی نخواهد شد و همینطور پیامدهای ترکیدی لوله را هم تجربه نخواهید کرد . 

از سایر عملکردهایی که می بایست جهت دوری از ترکیدی لوله ها انجام گیرد رسیدگی و تعمیر لوله های فرسوده است . متاسفانه در مملکت ما قدمت متعددی از نصب لوله های انتقال آب می گذرد که نیاز به تعمیرات هرچه سریعتر داراست تا در گیر پارگی نشوند . مقاله بیشتر : روش مفید برای پرهیز از پارگی لوله های فاضلاب 

کدام لوله ها در ساختمان مبتلا نشتی می‌شوند : 

اعم از لوله هایی که در ساختمان احتمالا به دلیل فرسوده بودن مبتلا پارگی شده و نشتی آب را در ادامه داشته باشد لوله های انتقال آب , نشتی شیرهایی مانند شیر آشپزخانه , توالت , گرمابه , نشتی در مرطوب کننده ی منزل و سیستم خنک کننده ی تبخیری میباشد . 

تشخیص محل ظریف پارگی لوله ی آب با دستگاه انجام می‌گیرد . در شرایطی‌که نشتی لوله های آب در خانه باشد می بایست ازیک شخص کارشناس در زمینه‌ی تشخیص پارگی با دستگاه یاری بگیرید البته در‌صورتی‌که در شرایطی که نشتی از لوله های حیاتی اداره آب است می بایست اداره آب را در جریان قرار دهید . یک کدام از نماد های نشتی آب تر بودن کنتور است . این چنین که آب در زمان لوله جنبش کرده و به کنتور رسیده است . درصورتی که درمکانی که لوله ی آب در تراز زمین می‌رسد و خاک آن نصیب مدام خیس بود علامتی دیگر از نشتی آب لوله های فاضلاب است . 

در حالتی که شیرهای آشپزخانه و یا این که دستشویی در درحال حاضر چکه کردن باشند بای هرچه سریعتر آنان تعمیر کرد تا از هدر رفت آب پرهیز شود . 

برای تشخیص نشتی آب فارغ از نیاز به دستگاه مقاله ی تحت را مطالعه فرمایید . تشخیص پارگی لوله فارغ از نیاز به دستگاه 

دستگاه تشخیص پارگی لوله : 

اعم از دستگاه هایی که درباره ی نشت یابی لوله فراوان مفید بوده است و به آدم امداد نموده تا به راحتی محل ظریف نشتی آب لوله های آب یا این که فاضلاب را کاوش نمایند دستگاه تشخیص پارگی لولهاست . این دستگاه بیشتر در شرکت ها لوله بازکنی مورد استعمال قرار میگیرد . روش فعالیت دستگاه بدین نحو است با امداد یک فرستنده ی امواج , امواج را به سوی لوله ها ساطع کرده و با اخذ امواج به امداد گیرنده , به‌وجود پارگی و نشتی آب پی میبرد . این گیرنده و فرستنده باطن یک محفظه‌ای به صورت کپسول جای‌دارد . این کپسول را بایستی بر روی لوله‌ها , دیوارها یا این که مکان متبوع تکان داده شود تا فرستنده امواج خویش را طرف انگیزه متبوع بفرستد و آن‌گاه امواج بازکشتی را اخذ نماید . درین عملیات با روشهای یگانه کامپیوتری به وسیله دستگاه نشت یاب , وجود ترک و نشتی داخل لوله‌ها معین خواهد شد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.