خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

کامیون‌های حمل نخاله ساختمانی باید به GPS مجهز شوند

رییس سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان این‌که کامیون‌های اختصاصی حمل نخاله‌های ساختمانی می بایست مدیر و مجهز به GPS شوند , تاکید کرد : ضروری است تصفیه‌خانه شیرابه راس دفع آراد کوه به‌روزرسانی شود . 

به نقل از شهر‌دار ; محمدحسین بازگیر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این که در حوزه مدیر پسماند شهر تهران دو گروه سرگرم عمل می باشند , اذعان کرد : یکی‌از آنان گود آبعلی است که پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی شهری دراین جا مدیر میگردند و دیگری مجتمع پردازش و دفع آرادکوه است که زباله‌های خانگی به آن‌جا حمل می‌گردد . 

مدیریت سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان این‌که در وب سایت آرادکوه روزمره بیشتراز ۸۰۰۰ بدن آشغال وارد می شود , تصریح کرد : جزو این زباله‌ها پردازش و بازیافت و چکیده دیگری به کمپوست تبدیل میگردند . همینطور یک آشغال سوز مرکزی ۲۰۰ تنی و محلی برای دفع پسماندهای طبی در‌این وبسایت موجود هست . 

بازگیر ادامه اعطا کرد : در گود آبعلی هم یک واحد بازیافت شن و ماسه به گنجایش حدود ۴۰۰۰ بدن و یک سیستم هاضم زباله‌سوز با گنجایش ۳۰۰ بدن برای ساخت برق از زباله‌ها موجود است . 

او با اشاره به این که روزمره به‌طور میانگین حدود ۵۰ هزار بدن نخاله‌های ساختمانی و پسماندهای عمرانی به گود آبعلی وارد میشود , تصریح کرد : هر دو راءس دفع پسماند آبعلی و آرادکوه نیاز دارا‌هستند تا به‌طور دائمی به‌روزرسانی شوند . خلل اساسی ما در تارنما دفع پسماند آرادکوه متصاعد شدن بوی نامطبوعی از آن است تا جایی که در مسیر فرودگاه امام ( ره ) هم این رایحه حس میشود . 

مدیر سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان این‌که اختلال گود آبعلی هم طول آشغال و دپوی فراوان در آن است , ذکر کرد : حجم متعددی از آشغال طی سالیان متمادی دراین جا دپو شده‌ است . اگرچه که در سال‌های اخیر اقداماتی برای بهبود حالت زیست‌محیطی این محل انجام یافته البته هنوز کفاف نمیدهد . 

او با تاکید بر این که کامیون‌های اختصاصی حمل نخاله‌های ساختمانی بایستی جهت دهی شوند و پیمانکاران حمل نخاله‌ها زیر رئیس مطلوب و هوشمند قرار بگیرند , اظهار‌کرد : کامیون‌های حمل نخاله می بایست مجهز به GPS شوند تا مسیر رفت وآمد آنها مشخص و معلوم شود و قابلیت و امکان تخلیه آشغال در هر نقطه‌ای را نداشته باشند . حمل نخاله مرکز تهران

به گفته بازگیر در راس دفع آشغال آرادکوه هم شیرابه‌هایی ایجاد می شود که می بایست تصفیه شود و تصفیه‌خانه شیرابه این راس دفع آشغال مجهز شدن و به‌روز شود . 

او در پایان با تاکید بر این‌که اختلال کلیدی در قضیه مدیر پسماند تفکیک نکردن آشغال از مبدأ است , تصریح کرد : ‌ در این مورد بایستی زیرساخت‌های حتمی به وسیله شهرداری تهران مهیا شود آن‌گاه مبادرت به فرهنگ‌سازی و آموزش‌ کنیم تا پسماندهای تفکیک نشده در مرحله شهر نداشته باشیم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.