خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

خدمات سرویس

دریافت خدمات و سرویس

تأمین ماشین آلات طرح ایجاد پارک پسماند در تپه هزارپیچ گرگان

گرگان - مدیرکل بنیاد تسکین دهنده استان گلستان از تأمین اتومبیل آلات طرح تولید بوستان پسماند در تپه هزارپیچ گرگان بوسیله این بنیاد خبر بخشید . 
به نقل از خبر نگار مهر , البته الله هنگامی نژاد , عصر پنجشنبه , در توده خبرنگاران استان , اظهار‌کرد : یک کدام از اقدامات و برنامه های حساس و تأثیرگذار در بنیاد آرامبخش انقلاب اسلامی علی الخصوص بنیاد آرامبخش گلستان , طرح ریزی در جهت تولید , بسط و نگهداری فضاهای سبز است . تخلیه نخاله تهران
او ادامه بخشید : بدین خواسته در یک‌سری سال پیشین با در فرمان قرار دادن این امر خطرناک در تنظیم طرح های هادی و همگی پروژه های عمرانی بنیادمسکن در تراز استان اعم از تولید و گسترش فضاهای سبز در طرح های هادی روستایی , مشروط کردن پایان عمل واحدهای روستایی و پرداخت نهایی تراز وام ها آرامبخش روستایی به ساخت باغچه کوچک و کاشت سه اصله نهال در محوطه این واحدها , احداث پارک و بوستان های روستایی , احداث فضاهای سبز و بوستان بچه در پروژه های مسکونی شهری و غیره اقدامات نیکی درین حوزه صورت گرفته شده‌است . 
وقتی تصریح کرد : در همین خصوص و درپی تأکید استاندار در تبدیل محل تخلیه نخاله های ساختمانی و آشغال های شهری در حیطه هزار پیچ به بوستان با اسم بوستان پسماند با انگیزه تولید فضای سبز و خوشگل با کاربری توریسم , بنیاد تسکین دهنده استان نیز به دنبال سیاست های خویش در دعوا تولید و گسترش فضاهای سبز با اختصاص ۱۰ دستگاه گونه های اتومبیل آلات سنگین وزن از سومی روز سال جدید در‌این طرح حیاتی شرکت کردن کرد . 
او همینطور جهت ارائه مشورت کردن به طرح های این چنینی با اعتنا به اقدامات بنیاد آرامبخش استان در‌این حوزه اعلام آمادگی کرد . 
قابل ذکر است بنیاد آرامبخش انقلاب اسلامی در یک سری سال اخیر ۳۱ پارک و بوستان روستایی به مساحت ۳۳ هزار و ۵۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث و ۹ بوستان روستایی نیز در امسال با اعتبار ۹ میلیارد ریال و با مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع در دست احداث دارااست . 
همینطور تا به امروز ۱۸۰ هزار اصله نهال علی الخصوص نهال های مثمر در طرح های هادی روستایی بوسیله بنیاد تسکین دهنده استان کاشته شده‌است . 

محورهای توریسم خرم‌آباد برای مسافران نوروزی ایمن و هموار شد 
خرم‌آباد - مدیریت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد : محورهای توریسم خرم‌آباد برای مسافران نوروزی ایمن و هموار شد . 
به نقل از خبر نگار مهر , مرتضی شیروانی ظهر چهارشنبه در عده خبرنگاران اظهار‌کرد : در جهت برنامه‌ها و مصوبات ستاد اجرایی سرویس ها مسافرت شهرستان خرم‌آباد در ماه‌های آخری سال ۹۶ اقدامات گسترده‌ای بالاتر از وظیفه‌های و اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌آباد برای تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی و کاهش سوانح رانندگی انجام شده است . 
او افزود : سازه به تاکید استاندار لرستان , مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پیگیری فرمان دار شهرستان خرم‌آباد , پروژه سوق‌دهی محل ورود جنوبی راءس استان به‌عنوان یکی‌از مهمترین اولویت‌ها در فرمان عمل قرار گرفت و تا به امروز ۸۰ درصد ترقی فیزیکی داشته است . 
شیروانی اعلام‌کرد : از سایر اولویت‌های ستاد سفرهای نوروزی , ایمنی و به‌روزرسانی محورهای با اهمیت و توریسم است که دراین مورد عملیات لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت در مسیرهای توریسم خرم‌آباد ( آبستان ) - آبشار جنگل به میزان یک هزار و ۲۰۰ بدن , محور خرم‌آباد - بیرانشهر به میزان ۸۰۰ بدن , بزرگ راه خرم‌آباد - بروجرد به میزان یک هزار و ۹۰۰ بدن , خرم‌آباد - پلدختر به میزان دو هزار و ۲۰۰ بدن , کمربندی جنوبی خرم‌آباد به میزان دو هزار و ۳۰۰ بدن و محور خرم‌آباد - کوهدشت در قالب ۴ اکیپ پخش و لکه‌گیری آسفالت انجام گرفت . 
او خاطرنشان کرد : همینطور علاوه بر تطهیر کتف رویکرد به ارتفاع ۱۸۰ کیلومتر , عملیات شانه‌زنی , کانال‌زنی و ریزش‌برداری به حجم ۶۰ هزار مترمکعب و خط کشی به ارتفاع ۱۸۵ کیلومتر در محورهای خرم‌آباد به آبشارهای جنگل و نوژیان هم در حین ۱۲۰ کیلومتر اجرایی شده‌است . 
مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌آباد از شست و شوی ۸ هزار عدد تابلو و علامتها عمودی در محورهای شهرستان خرم‌آباد خبر اعطا کرد و گفت : نصب یک هزار و ۵۰۰ عدد تابلو , بده بستان ۳ کیلومتر گاردریل , نصب ۲ کیلومتر نیوجرسی , نخاله‌برداری در مبادی محل ورود شهرها و پاک سازی آن ها به میزان ۱۲۰ هزار مترمکعب , تعمیر و به‌روزرسانی نور و روشنایی در زمان ۶۰ کیلومتر از شیوه های شهرستان , نصب ۶۰ عدد بنر با شعارهای ایمنی و خوش‌آمدگویی به مسافران نوروزی و آشکارسازی نقاط پرتصادف صرفا قسمتی از همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌آباد برای تسهیل سفرهای نوروزی است که باعث به کاهش محسوس تلفات جاده‌ای نسبت به روزها عید نوروز سال پیشین شده‌است . 
شیروانی اظهار‌کرد : در روزها سفرهای نوروزی ۴۰ نیروی راهدار در قالب ۴ اکیپ اثبات و ۴ اکیپ سیار در راهدارخانه‌ها و نقاط پرتصادف به‌صورت شبانه‌روزی درگیر خدمت‌رسانی و پذیرایی از مسافران نوروزی میباشند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.